Què és i per a què serveix?
L'Ajuntament del Vendrell facilita als ciutadans enganxines "No publicitat" per col·locar a les bústies particulars i a les portes dels edificis.
Qui ho pot demanar?
Qualsevol ciutadà.
Quins documents s’han de presentar?
1. Original del document identificatiu de la persona sol·licitant. Facilitar el telèfon, l'adreça i el nom del ciutadà si és un particular o de la Comunitat si es tracta d'un edifici.
Quina normativa regeix?
Ordenança reguladora de les activitats publicitàries, publicada al Butlletí Oficial de la Província (BOP) el 14 de març de 1998.
Quin preu té?
Gratuït.
En quines dates es pot fer?
Tot l'any.
Com i on es pot presentar?
És convenient que la sol·licitud i la documentació es presenti per la Seu Electrònica (amb certificat electrònic, DNI electrònic, Cl@ve PIN24...) accedint a través d'aquest enllaç: https://www.seu-e.cat/ca/web/elvendrell
En el cas que no disposi de cap d'aquests sistemes d'identificació (certificat electrònic o DNI electrònic), es podrà treure l'idCat mòbil a través de la mateixa pàgina: https://www.seu-e.cat/ca/web/elvendrell
Aquí teniu un vídeo demostratiu per obtenir l'idcat mòbil: veure vídeo
En el cas que no es pugui presentar de forma telemàtica s'haurà d'omplir i enviar el Formulari de cita prèvia SAC
(Presencialment no s'atendrà a ningú que no hagi demanat la cita prèvia a través del formulari del SAC).
Una altra possibilitat és enviar-ho per correu postal (ordinari o certificat) a la següent adreça:
Ajuntament del Vendrell
Pl. Vella, 1
43700 El Vendrell
Temps de resposta
Al moment.
Quina documentació es lliura?
1. Enganxina de "No publicitat".
Quins serveis intervenen?
Servei d'Atenció al Ciutadà.
Quin sentit té el silenci?
No és aplicable.
On es pot trobar més informació?
Queixes o reclamacions pel repartiment de publicitat a les bústies