Cercar

Informació El tàg engega la nova temporada amb propostes de qualitat i plenes d'humor
 


Notícies

dimecres, 1 de setembre de 2010

El tàg engega la nova temporada amb propostes de qualitat i plenes d'humor

10_08_31_Tag_02wwEl Teatre Municipal Àngel Guimerà (tàg) del Vendrell estrena la temporada del segon semestre de l'any amb una programació que s'espera que compti amb la complicitat del públic vendrellenc. Per aconseguir-ho es proposa una temporada on la qualitat serà, com és habitual, una de les bases de la programació. Per altra banda, s'ha decidit apostar per l'humor com a tret comú i característic dels espectacles per a adults, "tot buscant el somriure entre la gent, ara que estem en temps de crisi i de poques alegries", com ha destacat l'alcalde del Vendrell, Benet Jané, durant la presentació de la nova programació.

 

La tardor al tàg l'estrenarà el Mag Lari, amb l'espectacle Somriures i màgia, que aterrarà al Vendrell el proper divendres 24 de setembre a les deu del vespre. L'il·lusionista amb més projecció del país proposa un espectacle amb els ingredients que més li agraden: elegància, ironia i presència escènica. Tot plegat amanit amb la participació del públic, i un joc de llums i música espectacular.

El 24 d'octubre, a les dotze del migdia, serà el torn d'una estrena mundial: Pau. La vida de Pau Casals. Un espectacle de titelles i amb música en directe creat pels vendrellencs Forani Teatre, que pretén acostar una de les figures més universals de Catalunya i del Vendrell als més petits. Així, el tàg aposta, a més, per les produccions locals i els dóna projecció. Enric Rovira i Arnau Colom són els artífexs d'aquesta obra, de la qual han destacat que té un vessant educatiu molt marcat que juga amb l'ambivalència del concepte Pau com a nom del compositor i com a nom d'allò que lluitava per aconseguir Casals.

El tàg començarà a respirar aires nadalencs el 5 de novembre amb l'exitosa comèdia Natale in casa Cupiello, que, de la mà del jove i reconegut director Oriol Broggi, es troba en gira per tot Catalunya. A partir de les deu del vespre l'escenari del Teatre Municipal l'ocuparà una família italiana força peculiar que farà passar una vetllada plena de riures.

Finalment, i també fruit de la iniciativa Cultura en Gira, arribarà al Vendrell el 14 de novembre a les dotze del migdia el Cirque déjà vu, de la companyia La Baldufa. Aquest espectacle infantil narra la història de dos pallassos que recorden moments viscuts al llarg de la seva trajectòria artística.

La venda d'entrades dels espectacles per a adults es podran adquirir tant al servei de Tel-entrada com al Patronat Municipal de Serveis Culturals del Vendrell (la Rambla, 24) o a les taquilles del teatre a partir d'una hora abans de l'inici de l'espectacle. Per a les obres familiars el servei de Tel-entrada no serà operatiu. I com és habitual, hi haurà descomptes per a estudiants, jubilats, socis de La Lira i, enguany per primer cop, per a titulars del Carnet Jove i socis del Club TresC.

A partir del 6 de setembre es posaran a la venda les entrades per a l'espectacle del Mag Lari i per a l'obra Natale in casa Cupiello.

Imprimir | Recomanar

Salutació de l
Plànol del Vendrell
Digue
facebook_48 twitter_48
Pla de barris
L
El Vendrell Turístic
Ràdio i TV
Joventut

El Temps

Clar

4°C

El Vendrell

Clar

Humitat: 42%

Vent: O a 23 km/h

  • dc. Clar

    8°C -3°C

  • dj. Clar

    10°C -2°C

Ajuntament del Vendrell

Plaça Vella, 1 43700 - El Vendrell

Tel. 977 16 64 00 Fax 977 66 11 79